Down Urban Barcelona - 2017 - Barcelona


Información y resultados Down Urban Barcelona 05/03/2017 Barcelona (Barcelona) Btt Barcelona 2017 - Distancia Km consulta las inscripciones, horario, clasificaciones e histórico de otros años.

Down Urban BCN 2017

El proper 5 de març arriba la quarta edició del DUB, el Down Urban Barcelona, un descens urbà amb bicicletes de MTB, limitat a 60 riders, i molt espectacular per al públic que s’acosta a gaudir del món del DHI.
 
Descens Urbà
El recorregut comença a l'Estadi Olímpic Lluís Companys, passa per l'Avinguda de l'Estadi, fins el museu MNAC i arriba a les fonts de Montjuïc. Una baixada espectacular plena de salts i obstacles per les escales emblemàtiques de la ciutat. Serà Open amb limitació de corredors.
 
DUAL
També tindrem la proba reina del DUB, el Dual. Una competició amb l'alicient que sortiran 2 pilots a la vegada, i que el guanyador anirà passant eliminatòries, fins arribar a la final. Els pilots participants seran els millors classificats de la prova de la de Descens Urbà, que s'haurà disputat unes hores abans.
Descenso Urbano
Esta prueba entra en el calendario de la Union Ciclista Internacional, y dará derecho a puntos UCI (prueba UCI C3), hecho que conlleva una motivación extra para los pilotos extranjeros, y es una
prueba internacional como colofón del final de temporada.
El recorrido empieza en el Estadio Olímpico Lluís Companys, pasará por la Avenida del Estadio, hasta el museo MNAC y llegará a las fuentes de Montjuïc. Una bajada espectacular llena de saltos y
obstáculos por las escaleras emblemáticas de la ciudad. Será Open con limitación de corredores.
Fecha: 05/03/2017

FICHA BTT BARCELONA
LOCALIDAD:BARCELONA
PROVINCIA:BARCELONA
CODIGO POSTAL: 08001
COMUNIDAD AUTONOMA CATALUÑA
HORA:10:30
MODALIDAD:BTT


CLASIFICACIONES
RESULTADOS

RESULTADOS AÑO 2013
RESULTADOS AÑO 2014
RESULTADOS AÑO 2015
RESULTADOS AÑO 2016

CONSULTAR AQUI CLASIFICACIONES 2017
-->

OTRAS PRUEBAS CERCA DE BARCELONA


De Lucas Teano

0 comments :

Publicar un comentario

Este comentario está moderado por el administrador del blog, y no será publicado hasta que este no lo autorice.